loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 521 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 

تو میدانی از مرگ نمی ترسم

فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

کاش بی واسطه بودم

با ستاره ها ، با خواب ها و با هر آنچه که تو صدایشان می کنی…

کاش مهتاب بودم پشت در پنجره ات ، باران بر سقف خانه ات و یا هوا در چهاردیواری اتاقت !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به پنجره سری بزن ، باد را بوسیده ام !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد

هیچ فاصله ای دور نیست

هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!!

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

این بهار یک اتفاق خوب کم دارد ؛ رخ بده !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چنگل رد پای باران ست

ویرانه رد پای باد

و من رد پای توام

همیشه تمام می شوم ، پشت در خانه ات !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تو گرمِ سخن گفتن و از جامِ نگاهت

من مست چنانم که شنیدن نتوانم …

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

صیاد که تو باشی طعمه هم نمی خواهم

فقط بنشین کنار رود و نامم را صدا بزن !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دوست داشتنت را نه با حرف نه با بوسه و نه با هیچ چیز دیگری نمی توانم بیان کنم

تنها کاری که از دستم ساخته است ؛ این است که به چشمانت زل بزنم تا خودت از چشمانم ببینی که چقدر دوستت دارم !!!

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 1,628
  • بازدید سال : 27,259
  • بازدید کلی : 671,832
  • کدهای اختصاصی