loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 666 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (3)

 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی

بی خیال

خلاصه اش می شود : دوستت دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله!

هنوزم دوستت دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بانو

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همین طوره

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو

بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

باران می بارد

به حرمت کداممان ؟

نمی دانم

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط jalal در تاریخ 1393/10/21 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

برین تو هر کدوم از ادامه مطلب هایه اهنگ هایه سایتم بنرتون رو میبینید

این نظر توسط jalal در تاریخ 1393/10/21 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

دوست من بنرم رو بزار تو سایتت بعد بهم اس بده من ش ندارم رمز امارگیره من ********

منم 5 مین دیگه سایتت رو چک میکنم بعد بنرت رو میزارم


این نظر توسط jalal در تاریخ 1393/10/21 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

سلام من بنر رو کپی کردم اینم ادرس بنره من

http://dl.bombax.ir/parham1.gif


لطفا اول با این شماره تماس بگیرید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 4,738
  • بازدید سال : 30,369
  • بازدید کلی : 674,942
  • کدهای اختصاصی