loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 484 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

تنها یک برگ مانده بود
درخت گفت : منتظرت میمانم !
برگ گفت : تا بهار خداحافظ !
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی
تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی
تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم
.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 


عادت می کنم :
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم … اما فراموش نه !!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ، اما یاد تو فراموش نمیشه !

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی
مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را /ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


بر باد رفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته” !

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم / نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم
شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه / بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس فراموشی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 4,684
  • بازدید سال : 30,315
  • بازدید کلی : 674,888
  • کدهای اختصاصی