loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 442 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

چه روز قشنگی است آن روزی که تو پا به این دنیا گذاشتی...

تو پا به دنیای پر از رنگ گذاشتی و باعث شدی که من پا به دنیای عشق بگذارم...

چه دنیای قشنگی!پاییز فصل غم است ولی وقتی تو آمدی رنگ شادی را به دیوار دلها

پاشیدی.من آن لحظه رویایی نبودم ولی تصور می کنم وقتی چشم هایت را گشودی باران

می بارید...

برای همین است که من عاشق بارانم!آری باران هم باتو در دنیا فرود آمد٫چه حس

زیبایی! ای عشق آبانی من!چه زیباست که من هم آبانی ام و مطلق به پاییز٫فصل

تو٫فصل من٫فصل ما...

و چه دل انگیز تر می شود اگر لحظه تلفیق روز من و تو باران هم ببارد...

ومن پشت پنجره با موسیقی باران برایت از عشق بخوانم و تو هم در آن سو با من

همراه شوی٫حتی در هجوم فاصله ها...

دوست دارم حتی اگر با تو نبودم و حتی اگر با من نماندی ٫آن روزی که می روم هم

پاییز باشد و چه بهتر که روز تو...

عشق من!در آن روز که دیگر نبودم لحظه ای که اولین برگ پاییزی به زمین فرود می

آید به یاد من باش و درانتظار باران پشت پنجره بنشین که من روز های بارانی را

 

 

با هیچ چیز عوض نمیکنم!دوستت دارم و این حس زیبارا به تو تقدیم می کنم....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 4,731
  • بازدید سال : 30,362
  • بازدید کلی : 674,935
  • کدهای اختصاصی