loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 418 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

 

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

زیبا ترین پــازِل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام

چه سنگین شده این شال گردن

دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

۳۰ثانیه زمان کمی نیست

۱۰۰بار میشود پلک زد

۶۰بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”

همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم

تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

معجزه نگاه توست

هر بار که نگاهت به سمت من

می افتــــــــد

بار دیگر مومن میشوم

به دین تو . . .

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

غصه دارند

دست هایم

وقتی

لمس آغوشَ‌ت را

هر شب فقط

خواب می بینند…

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم

زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”

چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…

ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو

همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 4,608
  • بازدید سال : 30,239
  • بازدید کلی : 674,812
  • کدهای اختصاصی