loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 348 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

 

عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

بااشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یارم از من بی سببب رنجید و رفت / گریه را دید و بر من خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت / قصه ناگفته ها را نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش / مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من / غنچه ای نشکفته را برچید و رفت . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فرداشدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که نامه دلم تا شدنی نیست

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مرا نمیخواهی دیگر میدانم

حتی اگر مرا ببینی هم نمیشناسی مرا دیگر میدانم

اینک همان نامه ای که برایم نوشتی را میخوانم

چه عاشقانه نوشته ای همیشه با تو میمانم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست،

اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست.

ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست،

آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست.

ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست ،

غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست ، که من کال ماندم و به تو نمی رسم !

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم

دل به عشقت داده ام فکر جدایی نیستم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

انگشتانت را به من قرض بده…برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام…

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت / با صدایش آشنایم کرد و رفت

نوبت اوج رفاقت که رسید / ناگهان تنها رهایم کرد و رفت

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ❤رزقـــــــــرمز❤ در تاریخ 1393/07/29 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

سلام به شما دوست عزیز
یاور همیشگی یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
30 مهر چهارشنبه جشن یک سالگی سایت
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی میباشد.
از شما دعوت میشه به عنوان یاور همیشگی ما
با حضور پرمهرتون باعث خوشحالی ما بشین .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 4,737
  • بازدید سال : 30,368
  • بازدید کلی : 674,941
  • کدهای اختصاصی