loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 416 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دفتر بغض مرا باز کنید که دلگیرم / حدیث غم مرا بخوانید که از گریه سرازیرم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی !

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

 


 

زندگی اگر هزار بار دیگر بود

بار دیگر تو ، بار دیگر تو ، بار دیگر تو

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



بگذار بگریم چون ابر در بهاران / کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

هر کس درد جدائی چشیده باشد / داند که سخت باشد قطع امیدوارن

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



سایه ها محصول پشت کردن دیوار ها به آفتابند ، گستاخی دیوارها

را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟ / تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد / یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار / خسته از این زندگی با غصه های بی شمار

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



بر درت میآمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی . . .

- – - *
اس ام اس دلتنگی و دوری * – - -

غم زمانه خورم یا فراغ یار کشم ؟ به طاقتی که ندارم کدام بار کشم .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



غم خانه عشق تو به رضوان ندهم ، یک خار تو را به صد گلستان ندهم

تو معدن عشق آرزوهای منی ، من کفر تو را به گنج ایمان ندهم .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

 

 

در عشق حد اقل قطره ای جنون هست

و در حنون هم همیشه دریائی از عشق

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، اکنون که دیگر نیستم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق ز دستم برود

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



هر جا تو باشی دل من همون جاست / حتی اگه فاصلمون یه دنیاست

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



اشک نشان دل شکستگی ، سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *



دوست داشتن تو ، مثل خود نفس کشیدن است

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

 



وقتی که با نمکی ، خیلی تکی !

منم دوست دارم ، با هر کلکی !!

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 4,704
  • بازدید سال : 30,335
  • بازدید کلی : 674,908
  • کدهای اختصاصی