loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 599 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (1)

کهنه دلی دارم در دستانت،همین دل شد اسیر چشمانت،عشقت همچون شمعی سوزناک،آتش میزند بر تن این عاشق بی تاب

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

 

 

صدای قلب شکسته ام رانشنیدی،حالا که تنها شدی مرا دیدی،دیگرنه ظالمم نه عاشق،رسوای عالمم، چون دل از من دزدیدی

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

من ندانم که کیم،من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

دوستت دارم هدیه ایست

که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد

قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختش را ندارد

جمله ی کوتاهیست

که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد !!!

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

پر می کشــی و وای بـه حـال پـرنده ای کز پشــت میـله هــای قفـس عـاشقــت شـده اســت

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

همتا هم ندارى

 

که وقت نبودنت به دلم وعده بدهم

 

شاید مثلش را پیدا کنم …

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

دلم را هاله مهتاب کردم

 

صدای لحظه ها را خواب کردم

 

به یاد چشم هایت ، نازنینم

 

تمام آسمان راقاب کردم

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

دیدارت دل چسب و دوریت دلگیراست

 

دوریت را به شوق دیدارت سر می کنم رفیق

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

پُشتم را خالی کنی

 

نمی‌افتم

 

میمیرم

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

بر باور نبودنت زخم میزند

 

باران ِ بی موقع ِ بهاری …

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sasan در تاریخ 1394/01/08 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری

با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه

*****

حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره


پاسخ : tnx




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 4,870
  • بازدید سال : 30,501
  • بازدید کلی : 675,074
  • کدهای اختصاصی