loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 872 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (1)

 

میگن: روز محشر با هر کس که دوستش داشتید محشور میشید

یعنی من با تو …؟؟؟

چه محشری شود محشر من …!!!

من با تو محشور میشوم

وعده هایمان که یادت هست؟

زیرسایه بزرگ درخت سیب

هستم هستی هست…

مـــــــن تـــــــــو خــــــدا… …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا جون در تاریخ 1393/06/08 و 2:52 دقیقه ارسال شده است

نفرین به تو لعنت به من

نفرین به عشقی که نبود

لعنت به عشقی که بود

نفرین به دل سنگ و سیاه تو

لعنت به زندگی من که با خون نوشته شد

نفرین به آن عشق دروغین تو که نفس کشید

لعنت به عشق پاک من که تا عرش پر کشید

نفرین به آن دلت که عشق را دروغ دید

لعنت به این دلم که دروغ را عشق دید

نفرین به نگاه پر گناه تو

لعنت به نگاه بی گناه من

نفرین به تو که گناه من شدی

لعنت به من که نگاه تو شدم

نفرین به تو که مال خود شدی

لعنت به من که از آن تو شدم

نفرین به نگاهت که پر دروغ بود

لعنت به چشم من که پر فروغ بود

نفرین به سرنوشت تو که آواره کرد مرا

لعنت به بخت من که پرستید تو را

نفرین به تو لعنت به من
2تا مطلب گذاشتم تو هم برام بزاری هاااااااااا شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,013
  • بازدید ماه : 4,597
  • بازدید سال : 30,228
  • بازدید کلی : 674,801
  • کدهای اختصاصی