loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 422 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

 

زندگی چه اتفاق غم انگیزیست ،

وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد . . .

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

تنهایی ، تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

می ترسم…

چرا نمی دانی تو

چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم…می ترسم…

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

گاهی “تنهایی” یعنی خیلیا در “حدت” نیستن !

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

برای دل خودم می‌نویسم …

برای دلتنگی‌هایم

برای دغدغه‌های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست …

برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …

برای خودم می‌نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

دست به صورتم نزن !

می ترسم بیفتد . . .

نقاب خندانی که بر چهره دارم! و بعد . . .

سیل اشک هایم تو را با خود ببرد . . .

و باز من بمانم و تنهایی . . .

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

آدما نباس دوست پیدا کنن

چون وقتی میرن

وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی

وقتی نمیتونی درد و دل کنی

یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی

و همه دوستی خلاصه میشه تو عکسهات و خاطراتت

هی بغض تو گلوت گیر میکنه

خفه ات میکنه

آدما باس همیشه تنها بمونن…!

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

یه دریا اشک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالی

من سرشارم از تنهایی

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس تنهایی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,992
  • بازدید ماه : 4,576
  • بازدید سال : 30,207
  • بازدید کلی : 674,780
  • کدهای اختصاصی