loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 671 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

ای بنازم گل لب مرمر دندان تو را / باغ صد رنگ ندارد لب خندان تو را

می و میخانه کجا حال نگاه تو کجا؟؟ / که ندارد بشری حالت چشمان تو را

لب به دندان گزم از حسرت یک بوسه ی گرم / چون به لبخند ببینم لب و دندان تو را

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

بسی مستی در ان چشم سیاه است. مرا صد آفرین در هر نگاه است. تبی از بوسه ی گرم تو دارم. بر این تب آتش لب ها گواه است

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سکوت مقدس عشق را میستایم بر لبهای بسته اش بوسه میزنم شاید مرحمی باشد برای

فریاد در گلو مانده ام سکوت میکنم ، صبر میکنم  و همین است که مرا هر روز به عشق مجنون تر میکند

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اگه تونستی زیر آب یه نفس عمیق بکشی یا اگه تونستی یه بوسه به آتیش بزنی یا اگه تونستی همه ی ستاره های آسمون رو بشماری اون وقت من می تونم تو رو فراموش کنم ….

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عزیزم، بوسم میدی . بوسم میدی .بوسم میدی .بوسم میدی . خیلی بو سم میدی، سم پاشی می کردی؟

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار تو بخورم که . . آخه من گوسفند خیلی دوست دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

هر کسی بوسه ستاند ز لب یار کسی/بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

وقت رفتن همه را می بوسید/به من از دور نگاهش را داد/یادگاری به همه داد و به من/انتظار سر راهش را داد

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سلام ؛ من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی؟

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس بوسه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 4,662
  • بازدید سال : 30,293
  • بازدید کلی : 674,866
  • کدهای اختصاصی