loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 408 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

 

چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!

پای عشق که در میان باشد

دلتنگی دمار آدم را در می آورد …

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من ماندم و ۱۶ جلد لغت نامه،

که هیچ کدام از واژه هایش مترادف این “دلتنگی”های لعنتی نمیشود

کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد !

درد دارد…

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

تو که می آیی

پنجره ای باز می شود

پرده بی رنگ دلتنگی

کنار می رود

آرام میان جانم

خانه می کنی . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

نمی دانم

چرا امشب واژه هایم

خیس شده اند . . .

مثل ِ آسمانی که امشب

می بارد …

و اینک باران

بر لبه ی ِ پنجره ی ِ احساسم

می نشیند

و چشمانم را نوازش می دهد …

تا شاید از لحظه های ِ دلتنگی

گذر کنم…

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟

چهار ستون بدنـم

زیر سنگینی اش

تا خورده است . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …

چیزی بگویم از دلتنگی

میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …

فقط می گویم منم دلتنگم

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اینجا همه خوبند ، خیالت راحت !

من مانده ام و چهارتا هم صحبت

این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم

من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت …

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چقدر

نوازش دست های مهربانت خوب است

ومن

چه زود

دلم

برای همه چیزهای خوب

تنگ میشود…

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به گمانم ” یادت ” پنجره ی احساسم را می کوبد چرا که . . .

در دلم هوای دلتنگی به پاست . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,002
  • بازدید ماه : 4,586
  • بازدید سال : 30,217
  • بازدید کلی : 674,790
  • کدهای اختصاصی