loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 429 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند

گریه که می کنم نمی آیند

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست

ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به چشمانت که رنگ آب دریاست

به آن نازی که در چشم تو پیداست

به گل های بهار و عشق و مستی

فدایت میشوم هر جا که هستی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست

گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گل ها

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من از این فاصله ها دلگیرم

از غم دوری تو می میرم

تو ز حال دل من بی خبری

من از این بی خبری دلگیرم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

می نویسم از تو ای زیبای من

می سرایم از تو ای رویای من

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار

می نویسم بی قرارم بی قرار

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بغض یعنی نرو

بفهم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,546
  • بازدید ماه : 4,130
  • بازدید سال : 29,761
  • بازدید کلی : 674,334
  • کدهای اختصاصی