loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 950 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

 

اجازه هست که عشقتو، تو کوچه‌ها داد بزنم؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟

اجازه هست که هر نفس ترانه بارونت کنم؟

ماه وستا ره روبازم فدای چشمونت کنم؟

 

اجازه هست که خنده هات قلبمو ازجا بکنه؟

بهت بگم عاشقتم، دوست دارم به عالمه

اجازه هست نگاه تو، تو خاطرم قاب بکنم؟

چشمی که بدخواهمونه، به خاطرت خواب بکنم؟

اجازه فریادبزنم: توقلبمی تا به ابد؟

بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه، نه بد!

اجازه هست دریا باشم، کویرو پیمونه کنم؟

تو صدف دلم بشی، من تودلت خونه کنم؟

اجازه هست….؟؟

اجازه هست….؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 553
  • بازدید ماه : 1,525
  • بازدید سال : 27,156
  • بازدید کلی : 671,729
  • کدهای اختصاصی