loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 322 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

 

میگویند : زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که یک نفر نیستی !

تو یک “دنیایی”

 .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

دلم “قُرص” است

وقتی ..

مُسَکِنم تویی !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

 .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط …

بی اندازه دوستت “دارَم”

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

 .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌کند !

 .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 772
  • بازدید ماه : 1,744
  • بازدید سال : 27,375
  • بازدید کلی : 671,948
  • کدهای اختصاصی