loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 371 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

گیرم که بوسیدی ام

دوست هم داشتی ام

مگر آرزوهای من تمام می شود ؟

شاید به سرم زد

آرزو کنم رهایم کنی !

من دم دمی ام

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

 

نوک مدادم شکست

توبه کرد دیگر در دستانم ،

حرفهای عاشقانه اش را ،

به کاغذ نزند …

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

می خواستم جهان را

به قواره ی رویاهایم در آورم

رویاهایم

به قواره ی دنیا در آمد!

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

مرا با خیالت تنها نگذار

اصلا به تو نرفته است

مهربان نیست

آزارم می دهد

دلم خودت را می خواهد …

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

جدایی مان

هیچ یک از تشریفات آشنایمان را نداشت

فقط

تو رفتی

و من سعی کردم سنگ دل باشم

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺳﯿﺐ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﻣﻦ

ﭼﺎﻗﻮ ﭘﻮﺳﺘﺘﻮ ﺑﮑﻨﻢ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ

ﭼﺮﺍ؟؟؟ ﭼﻮﻥ ﭼﺎﻗﻮ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﭘﻮﺳﺖ

ﺳﯿﺐ ﺭﻭ ﺑﮑﻨﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﺶ ﺩﻭﺭﺵ

ﺑﮕﺮﺩﻩ

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺧﻂ ﻣﻨﺤﻨﯽ ﺩﻧﯿﺎ

ﭼﯿﻪ ؟ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺭﻭ ﻟﺒﻬﺎﯼ

ﮏﯾ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﻘﺶ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻩ ﺗﺎ ﺩﺭ

ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺳﮑﻮﺕ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﺰﻧﻪ : ﺩﻭﺳﺘﺖ

ﺩﺍﺭﻡ

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ

ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ ﺍﻣﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﯿﺎﻣﻮﺧﺖ

ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ،ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻣﻦ

ﺁﻣﻮﺧﺘﯽ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ

ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﯿﺎﻣﻮﺧﺘﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ !؟

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﺷﻌﺮﯾﺴﺖ ﻗﺎﻓﯿﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﺑﺎ ﻣﻦ ،” ﺗﻮ”ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﺩﯾﻒ ﺑﺎﺵ !

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

.ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﭼﺸﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﺪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺮﺩ/ﻣﺎﻩ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﻏﺮﻭﺭﺵ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺧﻮﺭﺩ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺗﻮ ﺣﺴﺮﺕ ، ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ/ﺑﺮﻕ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﺯ ﺗﻨﺸﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﺩ. .

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,989
  • بازدید ماه : 4,573
  • بازدید سال : 30,204
  • بازدید کلی : 674,777
  • کدهای اختصاصی