loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 385 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سخته نبودن کنار آدمایی که حتی اگه کنارشونم باشی

دلت براشون تنگ میشه . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

خیلی وقته دیگه بارون نزده

رنگ عشق به این خیابون زده

خیلی وقته ابری پرپر نشده

دل آسمون سبک تر نشده

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوریه تو بدجوری دلتنگ شده

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

دلم تنگه ، تنگ روزهای بیخیالی ، تنگ روزهای ندانستن …

تنگ روزهای خوابهای خرگوشی ، تنگ روزهای حفظ کردنهای اجباری …

تنگ روزهای رفتن کنار آبی ترین آب به بهانه دلتنگی

دلم تنگ ثانیه ای از آن ساعتها خاموشی است همراه با عزیزترین همدردها …

دلم تنگ است ، تنگ تنگ . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دلتـنگـــــم …

هــــــمـــین !

و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد …

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مـــــرور می کنـم

خاطـــراتمـــان را

امـّــــا مگـــر

کـپـــی برابـر اصـــل میشـــود !

دلم تنگ شده برایت . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را ، تا هموار سازم جاده های آمدنت را

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یه لحظه دیدنش به جان میخرم

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

با نگاهی هرس کن علف های هرز دلتنگی ام را

 

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

من اینجا بس دلم تنگــــــــ استـــــ ،

و هر سازی که می بینم بـــد آهنگـــــــ استــــــ ،

بیــــا ره توشه برداریم قــــدم در راه بی بـرگشتـــــــ بگذاریــــم ،

ببینیم آسمان هر کجـا آیـا همین رنگـــــ استــــــ

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چتری برایـــــم بگیر

حتــــی خیالے . . .

خیس دلتنگـــے شده امــ !

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بعضی دردها و چیزها

چــــــــــــــــــــــــقدر دیدن و شنیدنش تحمل میخواد….

خالی ام از حرف….

پرم از دلتنگی!!

.

♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس دلتنگی ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 4,641
  • بازدید سال : 30,272
  • بازدید کلی : 674,845
  • کدهای اختصاصی