loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 485 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (1)

 

نفسم

تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من صبورم اما ...

بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

میترسم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من

مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

پای من خسته از این رفتن بود

قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

راهش افسوس جدا از من بود . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

بااشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یارم از من بی سببب رنجید و رفت / گریه را دید و بر من خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت / قصه ناگفته ها را نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش / مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من / غنچه ای نشکفته را برچید و رفت . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فرداشدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که نامه دلم تا شدنی نیست

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گالری عکس یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی در تاریخ 1393/09/22 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما دوستان و یاوران همیشگی یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
به اطلاع شما یاوران ما می رسانیم که گالری عکس سایت ما در حال تکمیل شدن هست
شما را دعوت به بازدید روند کار ساخت گالری عکس دعوت میکنم
تا با انتقادات و نظرات خود ما را راهنمایی کنید
ادرس: -------------
حدود 80 درصد کار تکمیل و ما بقی در حال تکمیل هست
از حضور و حمایت همیشگی شما خرسند هستیم
شما باعث زنده بودن یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی هستید
با ارزوی سلامت برای دوستان گلم
موفق و پیروز

ویژگی این گالری عکس:
شما دوستان ما میتوانید بعد از اینکه عکس های خود را در قسمت نظرات
سایت گالری برای ما فرستادید در سایت قرار گیرد



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,181
  • بازدید ماه : 2,153
  • بازدید سال : 27,784
  • بازدید کلی : 672,357
  • کدهای اختصاصی