loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 727 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

 

از حاصل جمع چشم هانگاهی نصیبم نشد وقتی تو به من نگاه نکردی.

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.


گاهی لال می شود آدم حرف دارد اما کلمه ندارد.

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

.آدم وقتی می تونه به مثل ” گشتم نبود نگرد نیست ”ایمان بیاره که دنبال یه دوست خوب و صادق باشه

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

برای من

تنها با یک گل

بهار می شود

گل

روی تو … !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

کاش

هرگز

ندیده بودمت!

لعنت

بر چشمی که

بی موقع باز شود…

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

شیرین ترین خاطرۀ

دنیا باشی

مالِ من نباشی

زهر می شوی

به کامم

بدجور…!!!!

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت درهوایم پراکنده ای

ومن بی هوا ناگهان خیسم ازتو

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

درغمگین ترین لحظات زندگی ام شادم

که کسی نداند چقد غمگینم بی تو

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکرکنند نه دردی دارم نه قلبی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اگه روزی بی من تنها شدی تو دنیات

اگه نبود مث من کسی فدای غم هات

اگه دلت شکستو هم نفسی نداشتی

یادت بیاد روقلبم چه ساده پاگذاشتی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 1,517
  • بازدید سال : 27,148
  • بازدید کلی : 671,721
  • کدهای اختصاصی