loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 409 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی

نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

خودش اول نگاهم کرد خدایا / به صد خواهش صدایم کرد خدایا

گناه این جدایی گردن اوست / که او آخر رهایم کرد خدایا

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یک دو سه را شمردم تک تک / آهسته به دنبال تو رفتم با شک

وقتی بزرگ شدم فهمیدم / تمرین جداییست قایم باشک !

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من و یک لحظه جدایی ؟ نتوانم !!! بی تو من زنده نمانم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

حالا بدان تو که رفتی در حسرت بازگشت / یک آسمان اشک آن شب در کوچه پاشیده بودم

هرگز پشیمان نگشتم از انتخاب تو هرگز / رفتی که شاید بدانم بیهوده رنجیده بودم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

همیشه تو را در نفس هایم احساس می کردم ، تو همیشه همراه من بودی ! علت جدایی تو از من ، من بودم !!!

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

میگن برای عاشق جهنمم بهشته / براش فقط جدایی تقدیر و سرنوشته

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

آسمون و ماه نقرش با یه عالمه ستاره / شاهدن که این بریدن دیگه برگشتی نداره

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چو نی می نالم از داغ جدایی / دریغا ای نسیم آشنایی

چنان گشتم غبار آلود غربت / که نشناسم که خود بودم کجایی

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 4,640
  • بازدید سال : 30,271
  • بازدید کلی : 674,844
  • کدهای اختصاصی