loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 396 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

 

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم ، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا

شاید

روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تمام خوبی ” عشق

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 784
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 27,387
  • بازدید کلی : 671,960
  • کدهای اختصاصی