loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 350 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

 

اگر نماینده مجلس بودم

طرح آمدنت را تقدیم میکردم

مطمعن باش تصویب میشد

آخ!

تو مجبور بودی که بیایی . . !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

برای من که کبوتری عاشق و سرگردانم؛

بیا و بام شو…”

اصلا بیا و دام شو…”

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گفته بودی

شعری برای تو بگویم

چه بگویم؟!

تو خودِ شعری

شاعرت

خداست

و من

خواننده ی پروپاقرصِ مجموعه‌ی چشم‌های تو …

“فاضل ترکمن”

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چـهـار فصــل کــه حــرفـــه …

فصــل پنجمـــی هســت بــه نـــام تــــــــو ،

به هوای تــــــــو … ♥

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

آنگاه که به تو می نگرم

گویی مردمکانم را

به تماشای ناب ترین تصویر خلقت می نشانم

با من از گذشته بگو

از فنجان های قهوه ای که …

بوی سیگار می داد

و لذت هم آغوشی …

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

زودتر از من بمیر‏!‏

تنها کمی زودتر‏!‏‏

تا تو آنی نباشی که مجبور است, راه خانه را تنها برگردد . . !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

” ســخـــــن هـــــا دارم از دســت تـــــو بــر دل

ولـیـکــن در حــضـــــــورت بـــــی زبـــــانــــم…! ”

, سعدی ,

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دل اگــــــــــہ حالیش بود که

دل نــــــــــمیشد

مغـــــز میشد√

پس دل دِله ازش توقع های اضافه نداشته باش !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گفته بودی که چرا محو تماشای منی

آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی

مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود

ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

خیالت راحت !

من جـز آغوش تو حتـے به دیوار هم تکیه نمے کــنــــــــم…

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 1,513
  • بازدید سال : 27,144
  • بازدید کلی : 671,717
  • کدهای اختصاصی