loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 660 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 

ﺩﯾـﮕـــﺮ ﻧﻪ ﺍﺷـﮑـــﻬﺎﯾــﻢ ﺭﺍ ﺧــﻮﺍﻫـﯽ ﺩﯾــﺪ ﻧﻪ ﺍﻟﺘـــﻤـﺎﺱ ﻫـــﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴـــﺎﺳــﺎﺕِ ﺍﯾــﻦ ﺩﻝِ ﻟـﻌـﻨـﺘـﯽ ﺭﺍ… ﺑﻪ ﺟـــﺎﯼِ ﺁﻥ ﺍﺣﺴـــﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﮐُـــﺸـﺘـﯽ ﺩﺭﺧـﺘـﯽ ﺍﺯ ﻏــــﺮﻭﺭ ﮐـﺎﺷـﺘﻢ…

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

 

حواسم را هر کجا که پرت می کنم ، باز کنار تو می افتد

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ، اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

من می دانم …

می دانم که اگر به کودکی ام بازگردم

تو آن بادبادک گمشده من

در آسمان ها می شوی …

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

درقید غمم، خاطر آزادکجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه زمانیست زما یادنکردی، ای آنکه نرفتی دمی ازیاد کجایی؟

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

پاییز اززمستون غمگین تره چون بهارو ندیده،

ولی من از پاییزغمگینترم، چون خیلی وقته توراندیدم

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

مست عشقم مست شوقم مست دوست.

 

مست معشوقى که عالم مست اوست.

 

مستى من مستى انگور نیست.

 

مست اخلاق تو ام، انگور چیست!

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

اینجازمین است،ساعت به وقت انسانیت خواب است.دل عجب موجودسخت جانی است!هزاربارتنگ میشود؛میشکند؛ میسوزد؛میمیرد!ولی بازمیتپد.

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

افلاطون میگه:اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی،بدون هرگز ازیادش نرفتی…

.
kkkkkk پیامک عاشقانه kkkkkk

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 1,532
  • بازدید سال : 27,163
  • بازدید کلی : 671,736
  • کدهای اختصاصی