loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 764 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

 

نیازی نیست اطرافمان پر از آدم باشد…همان چند نفری که اطرافمان هستن آدم باشن کافیه…

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چه زیبا میگه شهاب حسینى:داشتم به صدات گوش میدادم؛حواسم به حرفات نبود!

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

وضـــــو مـــــــــــــیخواهـد…. لمــــــــــس تنـــــــت،،، رو بـــه قبلــــه ی چـــشمانت که میشــوم، بـــی اختیــــار ســــجده شکر مـــیگذارم . به درگـــاه خـــــالقی کــــه مــــــــخلوقــــش تویــــــــــــــی،،،،

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تنها شدیم من و سازم چى بسازم تو این دلتنگیا عاشق نبودى تا بسازى چقد گفتم یه کم کوتاه بیا داریم میخونیم به عشق تو من و سازم شدیم درگیر تو هى به خودم میگم تو دنبالش برو میشه بهم بگى کجاس مسیر تو .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مسافرترین آدم دنیا هم دست خطی می خواهد که بنویسد برایش ” زود برگرد “ طاقت دوری ات را ندارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

حکایته عاشقانه من کوتاست…

من عاشق او بودم

و..!

او عاشق او…

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

این از لطف خدای منه …

تاچشم کارمی کند…

جای توخالیست….

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

سخن عاشقانه گفتن دلیل عشق نیست

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دلم یک عاشقانه ساده میخواهد….

(من و تو)

و دیگر هیچ…..

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تو میریو من میمونم….

با یه عالم عاشقانه های تو…..

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 4,743
  • بازدید سال : 30,374
  • بازدید کلی : 674,947
  • کدهای اختصاصی