loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 480 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

 

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی  دیگه از آزادی بدت میاد !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

همچو ابری بر بیابانی می‌شنیدم

نیمه شب در خواب‌ها گریه‌هایش را در صدایم گوش می‌کردم

درد سیال صدایش را شرمگین می‌خواندمش

بر خویش از چه رو بیهوده گریانی در میان گریه می‌نالید

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بس که لبریزم از تو می‌خواهم

بدوم در میان صحراها سر بکوبم

به سنگ کوهستان تن بکوبم

به موج دریاها بس که لبریزم

از تو می‌خواهم چون غباری ز خود فرو ریزم

زیر پای تو سر نهم آرام به سبک سایه تو آویزم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به‌سلامتی کسایی که اگه بهشون ۴میلیارد پول که سهله کل دنیا رو هم بهشون بدی بگی عشقتو ول کن بازم به عشقشون وفادار میمونن

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یکی از لذت‌هایی که نیست خودتی که باید باشی و نیستی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دیوانه‌ام می‌کند! فکر اینکه زنده‌زنده نیمی از من جدا کنند…! تا زنده‌ام بمان…

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تنها شدیم منو سازم چی بسازم توی این دلتنگیام عاشق نبودی تو بسازی چقدر گفتم یکم کوتاه بیا تا با من بسازی

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گریه می‌کرد گفتم چرا گریه می‌کنی گفت این همه غرغرت کردم بهونه گرفتم خم به ابرو نیاوردی چرا گفتم عاشقتم دیوونتم اینا بازم کمه واسه لذت داشتنت

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

خدا جون میشه یواشکی بهم بگی اونی که ازش بی‌خبرم حالش چطوره؟؟

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من که غصه‌هایم را سر وقت می‌خورم… پس چرا تنهاییم خوب نمی‌شود!!؟

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/10/24 و 3:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما یاور همیشگی سایت
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
به اطلاع شما دوستاران میرسانیم انجمن سایت
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
بطور کامل باز شده و تموم کاربران با کلیک روی مطالب متوانند مشاهده کنند تمام
مطالب مورد نظر و تمام سرگرمی های ان را
مثلا به این گونه که در عکس امده
http://8pic.ir/images/an4113y529k1efac7yk9.png
خبر بعدی به شما دوستاران ما
این هست که بزودی
در سایت امکان ارسال مطلب برای تمام کاربران ایجاد خواهد شد
و شما نیز میتونید نویسنده سایت یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی باشید
با تشکر
پاسخ : سلام
باتشکر دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 4,905
  • بازدید سال : 30,536
  • بازدید کلی : 675,109
  • کدهای اختصاصی