loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 374 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

زندگی جان ، عزیزم !

اگه افتخار میدی چند قدمی باهام راه بیا . . .

 

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی صفحه گوشی پاک کنم !

آخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است . . .

 

 

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

ای روزگار

من راههای نرفته بسیار دارم . . .

اما با تو یکی ، زیاد راه آمده ام . . .

 

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

خدایا . . .

مى خواهم اعتراف کنم !

خسته ام . . .

من امانت دار خوبى نیستم . . .

مرا ” از من بگیر . . .

مال خودت . . .

من نمى توانم نگهش دارم . . .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

میخندم . . .

دیگر تب هم ندارم . . .

داغ هم نیستم . . .

دیگر به یاد تو هم نیستم . . .

سرد سرد شده ام . . .

کسی چه میداند شاید دق کرده ام . . .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

دلم سفر می خواهد !

نه برای رسیدن به جایی . . .

فقط برای رفتن . . . !

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

به من “عشق ” تعارف نکنید ،

همین چند وقت پیش ” گُول ” خوردم . . .

سیرم !

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ

ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ

ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ . . .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار . . .

خسته ام ،

یا طلبم را بده ؛

یا طلبت را بگیر . . . !

 

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

دلم اس ام اس از نوع نصفه شبی می خواد

همونا که یهو از خواب بیدارت کنه

تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته

دلم از اون وقتایی میخواد که همه رو میپیچونه به خاطر تو

از اون وقتایی که پشت خطیشو قطع میکنه . . .

* * * * * *  لاو تو لاو  * * * * * *

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 4,541
  • بازدید سال : 30,172
  • بازدید کلی : 674,745
  • کدهای اختصاصی