loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 447 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

وقتی دلم می گیره ، دنیاموغم می گیره

انگاری حس بودن ، تو لحظه هام می میره

وقتی دلم می گیره ، می خوام پیش تو باشم

نمی تونم ۱لحظه ، دوست نداشته باشم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست‌ داشتن تو

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

دددددددوستت دارم

گنگی زبانم را به صراحت قلبم ببخش زیبا

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟

به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است

اما به یاد عزیز بودن بهترین هنر است

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مدتها بود که میخواستم رازی را که در سینه دارم به تو بگویم ، ولی نتوانستم

داشتم هنگامی که از کنارم میگذشتی این راز را در چشمان عاشقم بخوانی

ولی تو با بی اعتنایی میگذشتی

تا اینکه امروز قلم برداشتم تا از بی مهریت بنویسم

وقتی قلم را از روی کاغذ برداشتم دیدم نوشته ام دوستت دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یه معما ؟؟؟

میدونی اونی که تورو به اندازه روشنایی تموم ستاره های آسمون دوست داره کیه ؟

جوابش خیلی سادست ، اسمشو بالای این اس ام اس نوشته

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

تقدیم به مروارید صدف دریای دلم که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک عاشقانه ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 4,633
  • بازدید سال : 30,264
  • بازدید کلی : 674,837
  • کدهای اختصاصی