loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 400 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

زبیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم

مزن لاف مروت را که من مردی نمیبینم

منم آن چوب سرگردان به ساحل میرسم زیرا

درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

صد سال در بیابان آواره شوی / به از آن است که در خانه محتاج نامردان شو

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

نمیتونم ببخشمت                   دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم                گندیدی و بریدمت

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار نامردیش

همه وجودت له شده ….

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

به نامردی نامردان قسم خوردم

که نامردی کنم در حق نامردان

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

آهای رفیق نامرد یه روز میشی پشیمون

پشیمونی چه سودت وقتی بمونی دلخون

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

زمـین گرمـم کـمته  تو که میگفـتی من سـرم   کـی مـیشه اون گلوتوبا دشنه نامردی  بدرم

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم

زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم . . .

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن / هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن!

.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ اس ام اس خیانت ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 1,524
  • بازدید سال : 27,155
  • بازدید کلی : 671,728
  • کدهای اختصاصی