loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 347 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

خنک شدى ؟

اما من هنوز داغم از رفتنت در این سرماى بى رحم !

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

درنگ

عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود

چه بیقرار بودی زودتر بروی

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی…

من سوگوار نبودنت نیستم !!

من شرمسار این همه تحملم …

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش

اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

کار سختی پیش رو دارم : بعد از رفتنت باید زنده بمانم !

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

عیسی را،

به صلیب هم نمی کشیدند ،

می کشتند

مثل تو،

که اگر مرا از یاد نمی بردی ،

می رفتی

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان با نتیجه گیری مشکل دارم . . .

“ چرا رفتی ؟ ”

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

ســـوم

هفتــــم

چهلـــم

ســـــال . . .

چنـــد ســــال دیگــــر

بایــــد عــــزادار نبـــودن هایـــــت باشــــــم . . .؟

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد …

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد …

فقط رفت … فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم …

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

یادت هست…؟!

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود…؟!

و من سکوت کردم…

دیدی …! جاده جایی نرفت…!

آن که رفت ، تو بودی

راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را  . . .

.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ پیامک دل شکسته ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 970
  • بازدید ماه : 1,942
  • بازدید سال : 27,573
  • بازدید کلی : 672,146
  • کدهای اختصاصی