loading...
سایت عاشقانه نفس
mahdi بازدید : 455 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

 

چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است…

درست مثل همین باران…که بی سوال …

فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد…

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

دنبال وجهی می گردم

که تمثیل تو باشد

زلالی چشم هایت

بی پایانی آسمان

مهربانی دست هایت

نوازش گندمزار

و همین چیزهای بی پایان

نمی دانستم دلتنگیت قلبم را مچاله می کند

نمی دانستم

وگرنه از راه دیگری جلو راهت سبز می شدم

تمهیدی، تولد دوباره ای، فکری

تا دوباره در شمایلی دیگر عاشقت شوم

گفته بودم دوستت دارم . . .

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

 

دوست داشتنَت

گنـــــــــــاه باشد

یا اشتــــباه

گناه می کنم ، تـــــو را

حتــــــی به اشتباه …..!

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم مرا ،

زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے

یکبار دیگر رویت مے نویسم : / بے نهایت دوستش دارم / …

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

دلم برایت تنگ نشده … اصلا

دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است …

لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …

همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود

پایت از این دنیــــــا بریده می شود …

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

تو را به جایِ همه زنانی که نمی شنا خته ام دوست می دارم

تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم

برایِ خاطرِ عطرِ گستره یِ بیکران و برای خاطرِ عطرِ نانِ گرم

برای خاطر برفی که آب می شود ، برای خاطر نخستین گل

تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جایِ همه یِ زنانی که دوست نمی دارم دوست می دارم

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم

.

  اس ام اس عاشقانه  ♥ ♥

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 558
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,956
  • بازدید ماه : 4,540
  • بازدید سال : 30,171
  • بازدید کلی : 674,744
  • کدهای اختصاصی